مقالات

ویژگی ها و فواید دمپایی رو فرشی مناسب

وقتی به فکر خرید کفش زنانه مناسب می افتید، باید مهم ترین مزیت های دمپایی فرش را به خاطر داشته باشید.

راحتی

یکی از مهم ترین اولویت ها در انتخاب هر نوع کفش راحت بودن آن است. دمپایی نیز از این امر مستثنی نیست.

به خصوص اگر تقریباً همیشه آن را در خانه می پوشید. در اینجا چند فاکتور راحتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

انعطاف پذیری

دمپایی های با ساختار سخت می توانند پس از پوشیدن طولانی مدت پا های شما را اذیت کنند و یا حتی به آن ها آسیب برسانند. برای حداکثر راحتی، به دنبال دمپایی هایی باشید که نرم هستند و به شکل پا های شما قالب می گیرند.

پوشش

اکثر دمپایی های خانه معمولا دارای آستر داخلی هستند. در حالت ایده آل، روکش کفش باید در برابر پا های شما نرم باشد تا از هر گونه تحریک پوستی جلوگیری شود.
دوخت رویه و کف پا را به هم متصل می کند. درز ها باید صاف و استراتژیک باشند تا در هنگام استفاده در پوست شما فرو نروند و باعث ناراحتی پا های شما نشوند.

گردش هوا

آستر و بالشتک دمپایی نباید آن قدر ضخیم باشد که گرمای اضافی را از پا گرفته و باعث تعریق پاها شود. شما را اذیت خواهد کرد.

کفی

هنگام خرید دمپایی فرش، باید زیره آن را بررسی کنید. این زیره کفش است که وزن شما را تحمل می کند. یک کفی که به خوبی نگهداری شده باشد، از قوس و پاشنه پا حمایت می کند تا برای مدت طولانی از استرس روی پا های شما جلوگیری کند.

عایق

عایق کاری به ویژه در هوای سرد یا اگر کف سرد دارید اهمیت دارد. اگر در زمستان گرمی برای شما اولین چیز است، حتما به روکش آن توجه کنید. این مزیت دمپایی رو فرشی است.
پشم گوسفند در طرح های مختلف دمپایی انواع تریم هایی مانند میکروپلاس و خز های دیگر استفاده می شود که در برابر گرما راحت ترین هستند.

کف غیر لغزنده

وقتی در خانه دمپایی رو فرشی می پوشید، باید نگران لیز خوردن یا افتادن و آسیب دیدن باشید.
کشش و کف آن بسیار مهم است، به خصوص اگر کف خانه شما صاف و لغزنده باشد. در حین راه رفتن خطر لیز خوردن وجود دارد. به دنبال دمپایی با کف یا دسته مخصوص باشید.

دوام

بیشتر طرح های دمپایی داخلی به سختی کفش های بیرونی نیستند زیرا روی سطوح صاف و در داخل خانه استفاده می شوند.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به سراغ دمپایی های ناراحت کننده بروید که پس از چند بار استفاده از بین می روند. در عوض، به دنبال مواردی باشید که به اندازه کافی انعطاف پذیر برای راه رفتن هستند اما همچنان راحت باشند. یک لاستیک فشرده ایده آل است زیرا به سرعت فرسوده نمی شود و راحت است.

مناسب با انداره پا

برای دمپایی، تناسب هر دمپایی مهم است. در مورد دمپایی رو فرشی هم همینطور. هنگام خرید دمپایی رو فرشی، مطمئن شوید که پاهای شما خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نباشد.
همیشه قبل از خرید دمپایی پای خود را اندازه بگیرید. اگر آن ها را به صورت آنلاین خریداری می کنید، لطفاً از نمودار اندازه گیری استفاده کنید.

سهولت در پوشیدن

دمپایی هایی که انتخاب می کنید نباید آن قدر باریک باشند که هنگام پوشیدن پاهای شما احساس گرفتگی کنید. پس از یک روز کاری طولانی می خواهید آن را راحت بپوشید.

تمیز کردن دمپایی روفرشی

اگر دمپایی شما نخی است، می توانید آن ها را بشویید و روی حرارت ملایم بگذارید یا بگذارید آن ها خشک شوند.

اگر نمی‌ خواهید با گذاشتن آن‌ ها در ماشین لباس‌ شویی ریسک کنید و از فواید دمپایی فرش مطلع هستید، آن‌ها را در آب گرم و صابون بشویید.

اسکیت برد یا میز گرد را در محلول آب قرار دهید، مطمئن شوید که آب همه چیز را خیس می کند، آن ها را فشار دهید تا همه آلودگی ها از بین بروند، سپس ده دقیقه دیگر در آب بگذارید. به پاپوش شما آسیب نمی رساند. چوب پاپوش ها را بشویید و بگذارید خشک شوند.

برخی از افراد با بوی نامطبوع دمپایی مواجه می شوند. وقتی از سر کار به خانه می آیید، جایی که همیشه کفش هایتان را می پوشید.
وقتی فورا پاپوش ها را بپوشید، تمام عرق پا های شما به پاپوش ها و دمپایی ها منتقل می شود، به اصطلاح خود را مجبور می کنید داخل پاپوش نفس بکشید. پاپوش و دمپایی نیز وقتی بدون جوراب پوشیده می‌شوند بو می‌دهند. فرش های مصنوعی بو های زیادی را جذب می کنند.

با پوشیدن جوراب های تمیز، می توانید همیشه یک جفت دمپایی رو فرشی را تازه، تمیز و خوش بو نگه دارید. باید آن را مرتب بشویید تا از بوی بد آن خسته نشوید. همچنین می توانید از جوش شیرین در آب شستشوی خود استفاده کنید تا بوی صابون آن از بین برود.

می دانید که پا های انسان قلب دوم اوست، پس اجازه ندهید پاهای شما عذاب بکشند، آن ها را در دمپایی های راحت، گرم و نرم قرار دهید. در پایان یک روز طولانی، پس از عجله روزانه، بسیاری نیاز دارند تا خستگی پا های خود را برطرف کنند. کفش های راحتی که تمیز و مناسب پا های شما هستند می توانند به پا های شما آرامش دهند.

امیدواریم مقاله فواید دمپایی برو فرشی برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *