مقالات

دمپایی حوله ای چیست و انواع آن کدام است

دمپایی حوله ای یکی از پرکاربرد ترین محصولاتی است که بسیاری از افراد بعد از دوش گرفتن از آن استفاده می کنند. بعد از یک روز خسته کننده و یک دوش آب گرم، پوشیدن یک جفت دمپایی حوله ای عالی می تواند به شما این احساس را بدهد که در یک هتل مجلل هستید. می توانید در خانه دمپایی حوله ای بپوشید تا از لحظاتی که در خانه سپری می کنید لذت ببرید. انواع دمپایی پشمی با طرح های مختلف در انواع ساده و لوکس در بازار موجود است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید دمپایی رو فرشی را دارید اما به دلیل تنوع زیاد در مدل ها و قیمت ها برای خرید این کالای ارزشمند با مشکل مواجه هستید، نگران نباشید. در این مقاله اسپنینگ شما را با انواع دمپایی حوله ای آشنا می کند و نکات مهمی را که در خرید دمپایی حوله ای باید رعایت کنید را به شما آموزش می دهیم.

دمپایی حوله ای چیست

دمپایی‌ ها شبیه کفش‌ ها هستند ولی بند ندارند و پوشیدن آن‌ ها را آسان می‌کند. تفاوت اصلی این مدل با دمپایی های معمولی این است که زیره و رویه این دمپایی ها از حوله حمام ساخته شده است به همین دلیل به آن ها دمپایی حوله ای می گویند.

دمپایی حوله ای کف و اطراف پا را خشک می کند و از ریختن آب اضافی در اطراف خانه جلوگیری می کند.

انواع دمپایی حوله ای موجود در بازار

دمپایی حوله ای مردانه: این یکی از ساده ترین نمونه های دمپایی حمام بدون طرح خاصی است. این دمپایی دارای روکش حوله ای ساده است که آقایان پس از بیرون آمدن از حمام از آن استفاده می کنند. این کفش ها معمولا در چند رنگ تیره قهوه ای و خاکستری تولید می شوند.

دمپایی حوله ای زنانه: همانطور که می دانید خانم ها بیشتر از آقایان به جزئیات اهمیت می دهند به همین دلیل معمولا لباس های راحتی را دوست ندارند و معمولا طرح های تخیلی را به جای لباس های راحتی انتخاب می کنند. کفش های حمام زنانه معمولاً دارای طرح کارتونی زیبا هستند بنابراین می توان از آن ها به عنوان دمپایی رو فرشی استفاده کرد.

دمپایی حوله ای کودکان: بچه ها بعد از بیرون آمدن از حمام به این حوله ها بیشتر از بزرگ تر ها نیاز دارند. زیرا آن ها بیشتر از بزرگسالان سقوط می کنند. این مدل کفش نیز مانند نمونه های بالا دارای دو مدل پسرانه و دخترانه می باشد. اگرچه اکثر دمپایی های کودکان عروسکی هستند، اما تفاوت اصلی مدل های پسرانه و دخترانه در الگوی ازدواج و رنگ دمپایی است. رنگ های دخترانه به طور کلی شاد تر از رنگ های پسرانه است.

ویژگی های دمپایی حوله ای استاندارد

دمپایی حوله ای استاندارد باید نرم و قابل شستشو باشند. مهم ترین نکته در مورد دمپایی این است که به پا های شما اجازه نفس کشیدن و عرق کردن آن ها را نمی دهد.
جنس ساخت دمپایی حوله ای باید ضد حساسیت باشد و در فرآیند ساخت از الیاف شیمیایی استفاده نمی شود زیرا مستقیماً با پوست پا های شما تماس پیدا می کند.

مزایای استفاده از دمپایی حوله ای

همانطور که می دانیم این محصول یکی از پرفروش ترین کفش های موجود در بازار است که افراد زیادی به دلیل طرح ها و سبک های متفاوت آن تمایل به خرید آن را دارند. کاربرد این محصول به گونه ای است که می توانید از آن به عنوان رو فرشی روزانه در منزل نیز استفاده کنید. در زیر به برخی از مزایای این محصول بسیار کاربردی اشاره شده است:

  1. استفاده از این محصول هر روز بعد از دوش گرفتن پاها را خشک نگه می دارد.
  2. استفاده مداوم از این محصول از بروز هرگونه بیماری پوستی مانند: قارچ جلوگیری می کند.
  3. یکی از مهم ترین مزایای این محصول این است که قابل شستشو بوده و به راحتی می توان آن را برای تمیز کردن داخل ماشین لباسشویی انداخت.
  4. این دمپایی ها در طرح های زیبا ساخته می شوند.
  5. تنوع زیادی در انتخاب این محصول وجود دارد.
  6. یکی از بهترین مدل های محصول برای خشک کردن پا، دمپایی با روکش حوله ای است.
  7. استفاده از این محصول به حفظ سلامت پا بعد از حمام کمک می کند.

شستشوی دمپایی حوله ای

بسیاری از افراد این سوال را مطرح می کنند که آیا دمپایی حوله ای را می توان در ماشین لباسشویی شست؟ پاسخ به این سوال بله و خیر است. زیرا بستگی به جنس دمپایی حوله ای شما و البته جنس زیره دارد.
دمپایی های حوله ای را می توان در آب سرد و گرم شست اما هرگز برای شستن آن از آب داغ استفاده نکنید زیرا کوچک شده و تغییر سایز می دهد و آب داغ به الیاف آسیب می رساند. بنابراین، اگر از ماشین لباسشویی برای شستن دمپایی حوله ای استفاده می کنید، آن ها را در آب گرم با چرخه آهسته بشویید.

نکات مهمی که هنگام خرید یک جفت دمپایی حوله ای باید در نظر بگیرید

اندازه متناسب با پای خود را بدست آورید

یکی از مهم ترین نکاتی که خریدار قبل از خرید این محصول باید به آن توجه کند سایز دمپایی حوله ای است. متأسفانه بسیاری از افراد به این موضوع توجه نمی کنند و محصولی را خریداری می کنند که اندازه پای آنها مناسب نیست. به عنوان مثال، اگر دمپایی هایی بخرید که یک یا دو سایز بزرگ تر از پای شما هستند، هنگام راه رفتن برای شما مشکل ایجاد می کند.

کف دمپایی حوله ای چه جنسی باشد

یکی از مهم ترین سوالاتی که خریدار قبل از خرید باید بداند جنس زیره دمپایی است. اغلب برای تولید این محصول از گونه های مختلف استفاده می شود. اما یکی از مشکلاتی که افراد با آن مواجه هستند، لیز بودن آنها است. کفی باید از موادی ساخته شود که پس از استفاده رطوبت پا را کاملا جذب کند در این راستا فروشنده عینی می تواند اطلاعات جامعی از نوع محصول در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *