مقالات

استایل اسمارت کژوال

ما در زمانی زندگی می کنیم که نحوه لباس پوشیدن ما یک عادت روزمره نیست، بلکه نتیجه افکار و سبک زندگی هر فرد است. داشتن سبکی مبتنی بر تمایل فردی به جای ترجیحات اجتماعی می تواند استفاده از سبک منحصر به فرد خود را در شرایط خاص ممکن کند.

تا دو دهه پیش طبقه بندی لباس ها بر اساس الگوهای دنیای مد مانند امروز نبود. اما گسترش روابط باعث شده است که افراد بیش از هر زمان دیگری به دنبال استایل خاص خود در لباس باشند.

یکی از این سبک ها اسمارت کژوال است. راز این سبک می تواند کمی دشوار باشد زیرا تقریباً همه نام تی شرت سبک غیر رسمی را شنیده اند، اما اسمارت کژوال کمی دور از ذهن است. این استایل هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل تعریف است. اگر قصد دارید از تیپ اسپرت، اما نه خیلی رسمی دوری کنید، توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید که در آن به بررسی استایل اسمارت کژوال می پردازیم.

استایل کژوال ترکیبی از استایل کژوال و نیمه رسمی است و ویژگی اصلی استایل کژوال پوشیدن لباس های خوب و زیبایی است که کژوال به نظر می رسند و باید بین این دو ویژگی تعادل وجود داشته باشد. تولید سبک SMART CASUAL به قرن بیستم بر می گردد و به سبک خود پیش می رود، این سبک برای مهمانی ها و جلسات غیر رسمی، سفر های کاری و ادارات، رستوران ها و کافی شاپ ها مناسب است، این سبک در دو نوع عرضه می شود. به دو مدل رسمی و غیر رسمی تقسیم می شود که یک نوع آن تک است، کفش راحتی و مردانه، کفش کالج و پیراهن مردانه و پالتو برای پوشاک وقتی سعی می کنیم و بازی می کنیم استفاده می شود.

استایل اسمارت کژوال مردانه

سبک کژوال راحت و کاملا اسپرت است، اما اگر می خواهید از استایل اسپرت دوری کنید، اسمارت کژوال انتخاب مناسبی است. برای داشتن یک استایل باحال روزمره برای آقایان، بهتر است از رنگ های آبی و سبز رنگا رنگ و همچنین خاکستری و قهوه ای رنگا رنگ استفاده کنید. این استایل برای روز های رسمی و غیر رسمی و مهمانی های غیر رسمی مناسب است. انتخاب یک ژاکت اسپرت بسیار خوب است. یک انتخاب برای استایل کژوال هوشمند مردانه، شلوار جین راسته بدون زاپ نیز برای این استایل عالی است. می توانید شلوار جین خود را با شلوار چرمی و کت تک ست کنید: پوشیدن شلوار با یقه نیمه باز و بدون کراوات نیز برای استایل اسمارت کژوال مناسب است. رنگ جوراب را با شلوار خود هماهنگ کنید و از پوشیدن جوراب های نا متناسب خودداری کنید کفش های کتانی، کالج و کفش های دانشگاهی مناسب ترین مدل کفش برای استایل اسمارت کژوال مردانه هستند و یک کمربند چرم قهوه ای انتخاب خوبی به عنوان یک اکسسوری اسمارت کژوال است.

استایل اسمارت کژوال زنانه

برای خانم هایی که می خواهند استایل اسمارت کژوال نیز داشته باشند، در مورد رنگ لباس، گزینه های بیشتری وجود دارد، رنگ های تیره برای این استایل مناسب ترند، اما اگر می خواهید پیراهن ماکسی بپوشید، رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که لباس هایتان خیلی تنگ و کوتاه نباشد، شومیز سفید بهترین انتخاب برای لباس های تابستانی سبک کلاسیک است، همچنین در هوای سرد یک ژاکت یقه دار با شلوار پارچه ای یا دامن می تواند یک استایل معمولی باشد. استایل کیف به عنوان یک اکسسوری مهم، تاثیر زیادی در ظاهر آن دارد. کیف خمره ای و کیف پول مناسب ترین مدل برای این سبک هستند. از لوازم جانبی زیاد به روش معمول استفاده نکنید. اگر اهل استایل کژوال هستید، کفش های شما باید شیک و راحت باشند. مثل کفش های تخت و پاشنه بچه گربه ای

نکاتی در مورد استایل اسمارت کژوال یکی از ویژگی های مهم بازار سبک راحت، پوسته بیرونی آن است. در این استایل از شلوار های مناسب و با کیفیت استفاده کنید. کیف‌ های اداری و کوله‌ پشتی‌ های معمولی انتخاب خوبی برای اسمارت کژوال نیستند.

ملزومات استایل اسمارت کژوال مردانه

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. برای شیک پوشی باید لباس های شما مناسب باشد اما یادتان باشد لباس های رسمی انتخاب نکنید. شلوار جین مشکی و کتانی از موارد ضروری استایل اسمارت کژوال هستند. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه لباس های خود هستید، باید بگوییم که هیچ شلوار مردانه شیک تر از شلوار کتان چینو وجود ندارد. برای تمام فصول مناسب است و با رعایت قوانین تطبیق برای همه مجالس و مناسبت ها مناسب است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که پیراهنی را انتخاب کنید که با کت و شلوار، کفش، اکسسوری و سایر لباس های شما مطابقت داشته باشد.

استایل شیک کژوال برای آقایان

Smart Casual برای چه موقعیت هایی خوب است؟

اصل در انتخاب هر سبکی، شناخت موقعیتی است که در آن قرار دارید. برای موقعیت های رسمی با لباس رسمی و در موقعیت های غیر رسمی با لباس مناسب. اما تصور کنید به مراسمی دعوت شده اید که نمی دانید باید لباس رسمی خود را بپوشید یا غیر رسمی، در این شرایط می توانید یک استایل اسمارت کژوال انتخاب کنید.
اسمارت کژوال و لباس آن
شلوار جین تیره، چینی، پیراهن و بلیزر و البته اکسسوری. این تمام چیزی است که برای شروع طراحی سبک خود نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *