مقالات

کفش کژوال

بسیاری از مردم به فکر راه اندازی یک تجارت تولید کفش هستند. اما اطلاعات کافی در مورد آن وجود ندارد. آنها عملکرد را به خوبی نمی دانند – ابتدا به دو روش ساخت کفش می پردازیم. یکی از راه ها فرآیند کلی تولید صنعتی است. راه دیگر تولید پیچیده تر و نیمه صنعتی در قالب فعالیت سنتی تر است. این موارد به درک اصول اولیه تولید محصولات کمک می کند. اما اگر در این مورد جدی هستید، این مقاله را بخوانید و با کارشناسان مشورت کنید.

اولین روش تولید کفش

اولین راهی که می توانم آن را برای شما توضیح دهیم، کلیت صنعت کفش است و این فقط برای این است که یک ایده کلی از نحوه عملکرد صنعت کفش به شما بدهم.

نواحی و کلی پایه کفش

کفش ها دارای قسمت های مختلفی مانند زیره، رویه، پا و زیره قابل تعویض و لایه میانی هستند که قسمت های اصلی هر کفشی هستند. البته یک کفش می تواند قطعات بیشتری از موارد ذکر شده داشته باشد که در گروه طراحی کفش قرار می گیرد نه قطعات واقعی.

حال به توضیح این جنبه ها می پردازیم

  • زیره کفش: قسمت پایینی کفش را تخته انتقال، زیره و لایه میانی می نامند.
  • تخته کفش: این قسمت از کفش در تماس مستقیم با زمین است و نوع آن بسته به کفش متفاوت است.
  • لایه میانی قسمت پایین: این قسمت بین چوب و کفش قرار دارد و وظیفه آن نصب شوک است. این قسمت به خصوص به نوع کفش مربوط می شود. استفاده از این فاصله بستگی به سازنده دارد، می توان آن را از کار در نظر گرفته شده برای تضمین آن حذف کرد.
  • کفی: قسمت پایینی فضای داخلی که به کف کفش می رسد. کفش ها ممکن است تعویض شوند یا نشوند. برای راحتی، سلامت، کنترل بو، کنترل رطوبت و سایر عملکردها مانند ظاهر کفش و زیره به ساختار کفش اضافه می شود.
  • پاشنه: کفی در قسمت پایینی (قسمت پشتی) کفش قرار می گیرد، معمولاً از همان مواد تخته کفش ساخته می شود و هدف آن افزایش راحتی و کاربردی با نشان دادن قد یا صاف شدن است.
  • رویه: قسمت رویی کفش، قسمت بالایی کفش است که پا را در کفش نگه می دارد. به نظر مستقیم من طراحی این قسمت به نوع کفش مربوط می شود. رویه کفش فرم کفش را به رخ می کشد و با ساختار بخشیدن به رویه آن را جذاب جلوه می دهد. در طبقه بندی اول کفش ها، قسمت رویه، رویه کفش در نظر گرفته می شود.

در مورد کفش های کژوال بیشتر بدانید

در این مقاله در مورد کفش های کژوال صحبت خواهیم کرد. در مورد منبع کفش کژوال، کفش کژوال خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چه نوع کفش هایی را شامل می شود؟ در چه شرایطی می توان از کفش های کژوال استفاده کرد؟ و در تهیه این محصولات چه عواملی را باید در نظر گرفت؟ این مقاله گزارشی جامع و مفصل در مورد کفش های کژوال است و برای کسانی است که عاشق این محصول هستند یا کسانی که قصد خرید کفش را دارند و ممکن است کفش کژوال را به عنوان یک گزینه آینده در نظر بگیرند.

واقعاً کفش‌ های کژوال از کجا آمده‌اند

کفش کژوال از آن دسته محصولاتی است که داستان های متفاوتی دارد، برخی می گویند این کفش ها مربوط به دهه 60 میلادی است و برندی به همین نام کفش های رنگی وارد کرده و این محصول نام خود را از این برند گرفته است. برخی می گویند نام این کفش در بین دانشجویان دانشگاه های لندن مانند آکسفورد و کمبریج و امپریال به عنوان یک کفش کژوال محبوب شده است.

اما گزارش‌ های دیگر می‌گویند که پادشاه انگلستان، جورج ششم، از خدمه‌ اش خواسته است که کارگرانش را هر روز پوشش داده و به آنها آرامش بدهند. دو طراح به نام‌ های متیو و ربکا ویلدا اسمیت کفش‌ ها را طراحی و ساختند و بند آن‌ ها را برداشتند تا پادشاه راحت‌ تر کفش‌ ها را بپوشد و درآورد.
بر اساس گزارش های دیگر، یک کفاش نروژی به نام Nils Travrange در اصل کفش های پشمی یا موکاسین های سازگار با آب و هوای سرد نروژ می ساخت. پس از مدتی محصول جدیدی تولید شد که کفش نروژی را با کفش های سنتی نروژی در فضای باز ترکیب کرد و به عنوان پدر کفش های کژوال امروزی به شمار می رود. در این کشور این محصول به یک محصول جهانی تبدیل شده و به دیگر کشور های اروپایی و حتی آمریکا صادر شده است.
هیچکدام یک از این کلمات در مورد تاسیس کالج مهم نیست، مهم این است که این محصول یکی از بهترین و پرطرفدار ترین کفش های بازار جهانی است و شما آن را خواهید شناخت. بهتر است یک جفت از این محصول را تهیه کنید و خوشحال باشید.

بارز ترین ویژگی کفش کژوال

مهم ترین نکته در مورد این کفش ها این است که آن ها برازنده هستند. این ویژگی کفش های کژوال را به محصولاتی تبدیل می کند که به راحتی پوشیده و درآورده می شوند، بنابراین برای پوشیدن یا درآوردن آن ها نیازی به خم شدن ندارید و می توانید این کفش ها را در حالت ایستاده و روی پاهای خود بپوشید.

– سایز و اندازه این کفش ها متفاوت و کوچکتر از کفش های دیگر است، بنابراین هنگام پوشیدن کفش کالج، مچ پا بیرون از کفش است و مشخص است.
– معمولاً پاشنه ندارند و تخته صافی را می بینیم که در کفش های کتانی به ندرت دیده می شود، اما این محصولات پاشنه کوتاهی هم دارند، مناسب برای استفاده در مجالس
اگر چه زیره این کفش ها سفت است، اما ضخامت کمتری نسبت به سایر کفش ها دارد.
– قسمت رویه این کفش در جلو به شکل u دوخته شده است.
– کژوال از مواد مختلفی مانند: جیر، نبوک و پارچه، فوم و چرم ساخته می شوند که نسبت به سایر مواد تنفس پذیر تر و خنک تر هستند. این محصولات می توانند رنگ های متفاوتی نسبت به برندهای دیگر دریافت کنند.
– قیمت این محصول نسبت به سایر رقبا کمتر است.
– با توجه به طرح های متنوعی که این کفش ها می توانند حمل کنند، علاوه بر اجناس موردی می توانند یک محصول رسمی نیز باشند. این به این معنی است که می توانید شورت را با شلوار جین بپوشید، می توانید شورت را با شلوار برزنتی یا پارچه ای بپوشید تا مطمئن شوید که استایل مناسبی دارید. علاوه بر این، این کفش ها با پیراهن های رسمی، کت و شلوار مردانه یا کت و شلوار و تی شرت های زنانه هارمونی کامل ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *